Dostępność - Plan działania
PLAN DZIAŁANIA
Plan działania Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wielkopolskim na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696).
l.p. |
Typ dostępności |
Zadania |
Czas realizacji |
Osoby realizujące zadania |
1. |
Dostępność: >informacyjno-komunikacyjna, >cyfrowa stron internetowych i aplikacji mobilnych >architektoniczna |
wyznaczenie przez mł. insp. Romę Figaszewską - Komendanta Powiatowego Policji w Grodzisku Wlkp., koordynatorów ds. dostępności |
30.09.2020 |
Koordynatorzy:
st. sierż. Aleksandra Hoffmann - Koordynator ds. zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
st. sierż. Aleksandra Hoffmann - Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
Mariusz Krzyżanek - Koordynator ds. dostępności stron BIP
Dariusz Miś - Koordynator ds. dostępności architektonicznej |
2. |
opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności |
1.10-16.10.2020 |
||
3. |
dokonanie analizy stanu zapewnienia dostępności |
1.10-16.10.2020 |
||
4. |
zamieszczenie na BIP i stronie internetowej danych kontaktowych koordynatorów, oraz przesłanie ich do Ministerstwa Funduszu i Polityki Regionalnej oraz Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu |
30.09.2020 r. |
||
5. |
przygotowanie i opublikowanie deklaracji dostępności |
13.10-16.10.2020 |
||
6. |
realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696), oraz ustawy z dnia 8 maja 2019 roku o dostępności cyfrowej stron inetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2019 poz.848); >co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy o dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami, będącą wynikiem uwzględnienia uniwersalnego projektowania albo zastosowania racjonalnego usprawnienia; >w indywidualnych przypadkach zapewnienie dostępu alternatywnego o którym mowa w art.7 ustawy |
2021 – 2025 rok |
||
7. |
monitorowanie postępów z realizacji zadań na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KPP w Grodzisku Wielkopolskim |
przez cały czas obowiązywania ustawy |
||
8. |
>sporządzenie raportu o którym mowa w art. 11 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami; >publikacja raportu na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (następne raporty co cztery lata); >przekazanie raportu o zapewnianiu dostępności do Wojewody Wielkopolskiego, celem przygotowania zbiorczego raportu o stanie zapewniania dostępności na terenie naszego województwa |
31.03.2021 r. |
opracował: sierż. szt. Aleksandra Hoffmann oraz p. Mariusz Krzyżanek