Dostępność - Plan działania - Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Dostępność - Plan działania

PLAN DZIAŁANIA

Plan działania Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wielkopolskim na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, opracowany zgodnie z wymaganiami określonymi  w ustawie z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696).

 

l.p.

Typ dostępności

Zadania

Czas realizacji

Osoby realizujące zadania

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Dostępność:

>informacyjno-komunikacyjna,

>cyfrowa stron internetowych i aplikacji mobilnych

>architektoniczna

wyznaczenie przez mł. insp. Romę Figaszewską - Komendanta Powiatowego Policji w Grodzisku Wlkp., koordynatorów ds. dostępności

30.09.2020

Koordynatorzy:

 

st. sierż. Aleksandra Hoffmann - Koordynator ds. zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

 

 

st. sierż. Aleksandra Hoffmann - Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych

 

 

Mariusz Krzyżanek - Koordynator ds. dostępności  stron BIP

 

Dariusz Miś - Koordynator  ds. dostępności architektonicznej

2.

opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności

1.10-16.10.2020

3.

dokonanie analizy stanu zapewnienia dostępności

1.10-16.10.2020

4.

zamieszczenie na BIP i stronie internetowej danych kontaktowych koordynatorów, oraz przesłanie ich do Ministerstwa Funduszu i Polityki Regionalnej oraz Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

30.09.2020 r.

5.

przygotowanie i opublikowanie deklaracji dostępności

13.10-16.10.2020

6.

realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom,    ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz.1696),  oraz ustawy z dnia 8 maja 2019 roku o dostępności cyfrowej stron inetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2019 poz.848);  

>co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania,  o których mowa w art. 6 ustawy o dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami, będącą wynikiem uwzględnienia uniwersalnego projektowania albo zastosowania racjonalnego usprawnienia;

>w indywidualnych przypadkach zapewnienie dostępu alternatywnego o którym mowa w art.7 ustawy

2021 – 2025 rok

7.

monitorowanie postępów z realizacji zadań na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KPP w Grodzisku Wielkopolskim

przez  cały czas obowiązywania ustawy

8.

>sporządzenie raportu o którym mowa w art. 11 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

>publikacja raportu na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (następne raporty co cztery lata);

>przekazanie raportu o zapewnianiu dostępności do Wojewody Wielkopolskiego, celem przygotowania zbiorczego raportu o stanie zapewniania dostępności na terenie naszego województwa

31.03.2021 r.

opracował: sierż. szt. Aleksandra Hoffmann oraz p. Mariusz Krzyżanek

 

 

do góry